حمل انواع ظروف یکبار مصرف از درب کارخانه به تمام شهر های ایران

ظروف یکبار مصرف از جمله کالا هایی است که انواع زیاد و تقاضا بالایی دارد. یکی از مسائلی که برای تولید کنندگان و توزیع کنندگان ظروف یکبار مهم است موضوع حمل و نقل این ظروف است، چرا که این ظروف به شدت در برابر ضربه و تکان هنگام حمل و جابجایی آسیب پذیر هستند، بنابراین اگر شرکت حمل بار کار خود را به درستی انجام ندهد ضرر زیادی به صاحب محموله وارد می کند. در این پست به بیان نکات مهم هنگام حمل ظروف یکبار مصرف و هزینه حمل این بار می پردازیم پس تا انتهای این پست همراه ما باشید.

نکات مورد توجه در حمل ظروف یکبار مصرف

نکات مورد توجه در حمل ظروف یکبار مصرف

همانطور که گفته شد اگر هنگام حمل ظروف یکبار مصرف دقت نشود این ظروف آسیب می بیند و دیگر قابل استفاده نخواهد بود، به همین دلیل یافتن شرکت باربری با کادری مجرب از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت مشهد ترابر با سال ها تجربه در زمینه حمل ظروف یکبار مصرف و با داشتن کادری با تجربه خیال شما را در خصوص حمل ایمن بار راحت می کند.

اما بعد از انتخاب شرکت باربری مطمئن همچنان رعایت نکاتی در این خصوص می تواند کمک کننده باشد که در ادامه به آن ها می پردازیم:

  • بارگیری و تخلیه بار با دقت
  • بسته بندی صحیح محموله
  • ثابت کردن ظروف یک بار مصرف در کامیون حمل بار. (در صورتی که ظروف به خود در جای خود ثابت نشود ممکن است موقع جا به جایی با تکان های ناشی از نا همواری مسیر ظروف داخل کامیون به اطراف پرت شود یا آسیب ببیند.)
  • حمل ظروف با کامیون های مسقف برای جلوگیری از آسیب دیدن محموله ناشی از تابش نور خورشید، آتش سوزی، بارندگی، باد و گرد و خاک
  • بیمه کردن محموله (این ظروف نوع مواد اولیه بکار رفته به شدت قابل اشتعال و آسیب پذیر است، بنابراین بیمه کردن محموله های بزرگ اهمیت زیادی دارد)
  • انتخاب یک مسیر درست و نزدیک در حین رانندگی
  • مشخص کردن تاریخ و زمان بارگیری و تخلیه بار
  • بررسی سلامت محموله هنگام تحویل

خدمات شرکت باربری مشهد ترابر

شرکت باربری مشهد ترابر خدمات حمل ظروف یکبار مصرف در تمامی شهرهای ایران، بنادر و شهرهای جنوبی، شهرهای غربی و دورترین نقاط مرزی و شهرهای شرقی را ارائه می دهد. این شرکت در تلاش است فرایند حمل بار کارخانه را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. مسئول حمل بار در زمان انتقال بار به ماشین به بسته بندی اصولی بار توجه زیادی دارد. همچنین شرکت مشهد ترابر با صدور بارنامه و بیمه به صاحب بار در مورد محموله اش تضمین خواهد داد.

مدیریت این شرکت جوابگوی مشتریان در زمان بروز مشکل در بار خواهد بود و به شکایات مشتریان رسیدگی می کند. مدیریت همیشه در حال کنترل تجهیزات و خودروهای حمل بار بوده و شرایط جسمی و روحی رانندگان را بررسی می کند. همچنین خود را در برابر اموال مشتریان مسئول می داند و همیشه و در همه حال محافظ باری بوده که در حال انتقال آن است.

هزینه حمل بار در شرکت باربری مشهد ترابر

هزینه حمل ظروف یکبار مصرف در شرکت باربری بسته به شرایط، مسافت، نوع وسیله حمل بار، حجم بار و نوع سرویس دهی و خدمات جانبی متفاوت است. بنابراین برای اطلاع از تعرفه حمل بار می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و سوالات خود را در این خصوص با آن ها مطرح کنید. کارشناسان ما به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته پاسخ گوی سوالات شما خواهند بود.

با ما تماس بگیرید:
051-33931009
09154194533

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
خانه تعرفهتماسدرباره ما