حمل بار با وانت و نیسان از مشهد به سایر شهرستان ها

برای حمل بار و اثاث کشی انواع خودرو حمل بار وجود دارند که صاحبان محموله می توانند یکی از آن ها را بسته به حجم، وزن و نوع محموله انتخاب کنند. البته پارامتر های مختلفی برای انتخاب خودرو حمل بار مناسب باید مد نظر قرار بگیرد. یکی از خدمات شرکت باربری مشهد ترابر حمل بار با وانت و نیسان از مشهد به سراسر کشور است. حمل بار با نیسان و وانت برای محموله هایی مناسب است که حجم و وزن کمی دارند. این خودرو حمل بار بهترین گزینه برای مسافت های کوتاه بین شهری است. اما در ادامه به حمل بار با وانت و نیسان و نیز تعرفه حمل بار با نیسان و وانت می پردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

برای اطلاع از تعرفه حمل بار با انواع خودرو های حمل بار می توانید با کلیک روی دکمه بالا وارد صفحه تعرفه حمل بار از مشهد به شهرستان شوید. همچنین می توانید با کارشناسان ما جهت رزرو و استعلام دقیق قیمت به شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

شرکت باربری مشهد

شرکت باربری مشهد ترابر با سال ها سابقه در زمینه حمل بار با انواع خودرو حمل بار مانند: تریلی، نیسان، وانت، کامیون و غیره آماده حمل محموله های مختلفی چون: اثاثیه منزل، گاوصندوق، مواد غذایی، تجهزیات صنعتی، خودرو، مصالح ساختمانی و غیره به صورت درون شهری و بین شهری در سریع ترین زمان همراه با ارائه بیمه و بارنامه است. این مجموعه خدماتی چون بسته بندی، بارگیری، تخلیه بار و صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر را نیز ارائه می دهد.

وانت و نیسان برای حمل چه محموله هایی مناسب است؟

نیسان و وانت گزینه مناسبی برای حمل و سایل سبک، کم حجم، اثاثیه و حتی وسایل سنگین است. به طوری که می توان با نیسان حداکثر تا 3 تن بار را جا به جا کرد. طول نیسان 230 سانتی متر است و عرض آن نیز 170 سانتی متر است. وانت نیز محمول هایی تا ون حداکثر 2 تن را جا به جا می کند و طول آن 200 سانتی متر است و عرض آن نیز 140 سانتی متر است.

بنابراین با توجه به حداکثر وزن ذکر شده و ابعادی که برای وانت و نیسان ذکر شد می توان گفت این خودرو ها مناسب حمل بار های نسبتا سبک به صورت درون شهری و برون شهری مثل: اثاثیه منزل، یخچال، گاوصندوق و غیره است. چرا که حمل بار با وانت و نیسان بسیار مقرون به صرفه تر از سایر وسایل حمل بار است.

هزینه حمل بار با وانت و نیسان

هزینه حمل بار با وانت و نیسان

انتخاب وسیله حمل بار مناسب با محموله علاوه بر تامین امنیت محموله در کاهش هزینه های شما نیز تاثیر گذار است. عوامل مختلفی در انتخاب خودرو مناسب حمل بار و تعیین تعرفه آن موثر هستند از جمله:

مسافت

از عوامل موثر در تعیین قیمت و انتخاب نوع خودرو حمل بار می توان به میزان مسافت بین مبدا و مقصد اشاره کرد. قطعا هر چقدر این مسافت بیشتر باشد هزینه باربری نیز افزایش خواهد یافت و برای مسافت‌های کمتر هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد.

وضعیت آب و هوا

وضعیت آب و هوا از دیگر فاکتور های اثر گذار بر هزینه حمل بار و نیز انتخاب نوع خودرو حمل بار است. آب و هوای بارانی و برفی، پروسه حمل بار را به لحاظ بارگیری و ترافیک سخت‌می کند. چرا که کارگران باید با احتیاط بیشتری لوازم را جابه‌جا، بارگیری و بسته بندی کنند تا در معرض خیس شدن قرار نگیرند. همه این عوامل باعث افزایش سختی کار برای راننده و کارگران می‌شود و از طرفی زمان بیشتری نیز از آن‌ها خواهد گرفت که طبیعتا باعث افزایش نرخ حمل بار می شود.

در این شرایط نیاز است از وسایل حمل باری چون کامیون مسقف استفاده شود. البته می توان در صورت کم بودن حجم محموله به جای صرف هزینه بیشتر برای حمل بار با کامیون مسقف از نیسان و وانت ها نیز استفاده کرد و روی محموله را را با چادر های ضد آب پوشاند. البته شرایط بد آب و هوایی تنها شامل بارندگی نمی شود و باد شدید نیز می تواند محموله هایی چون شن و خاک را از ماشین حمل بار به بیرون پراکنده کند. بنابراین بستن سقف خودرو حمل بار با چادر در شرایط بد آب و هوایی امری ضروری است.

حجم و وزن محموله

همانطور که می دانید اولین پارامتر در تعیین نوع خودرو حمل بار حجم و وزن محموله است که هر چه بیشتر باشد باید خودرو حمل بار قدرتمند تر و بزرگتری را در اختیار داشته باشید که طبعا هزینه های شما را بیشتر خواهد کرد.

خدمات بسته بندی

از دیگر پارامتر های موثر در تخمینن هزینه حمل بار، خدمات بسته بندی است. اگر لوازم از قبل توسط صاحب باربسته بندی شده باشد نیازی به هزینه کردن نیست اما اگر کار بسته بندی بار را به دلیل کمبود زمان و عدم مهارت کافی در بسته بندی، به شرکت باربری بسپارید این کار مشمول هزینه خواهد شد. کار بسته بندی با تجهیزات مخصوصی چون: نایلکس، نایلون حبابدار، انواع فوم، طناب، استرچ رپ، کارتن، چسپ و غیره و توسط کادری خبره و حرفه ای انجام می شود تا محموله در مسیر دچار آسیب نشود.

خدمات بارگیری و تخلیه بار

گاهی افراد به دلیل مختلف ممکن است کار بارگیری، چیدمان، جا به جایی و تخلیه بار را به کارگران شرکت های باربری می سپارند که در این صورت بسته به تعداد کارگر و حجم و وزن بار و تعداد طبقات هزینه ها افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
خانه تعرفهتماسدرباره ما