حمل سیمان پاکتی از مشهد به سایر شهرستان ها در مقیاس زیاد

سیمان یکی از پرکاربردترین مصالح در صنایع ساخت و ساز است که به صورت انبوه تولید و روانه بازار داخلی می شود. از جمله کاربردهای سیمان می توان به ساخت سد، پل، استفاده به عنوان پوشش کف و دیواره های ساختمان، ساخت المان های شهری، ساخت انواع سازه بتنی، ساخت ستون و فونداسیون اشاره کرد. با توجه به کاربردهای گسترده سیمان، مجموعه های زیادی را می توان نام برد که متقاضی خرید این محصول به صورت عمده هستند. در حال حاضر یکی از باکیفیت ترین و مرغوب ترین سیمان ها در بازار متعلق به کارخانه سیمان شرق است. از این روست که حمل سیمان از مشهد به سایر شهرستان ها به صورت انبوه و در مقیاس وسیع انجام می شود.

حمل سیمان پاکتی از مشهد به سایر شهرستان ها

سیمان اگر از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد، می تواند هر سازه ای را در برابر رطوبت و آب مقاوم کند. سیمان مقاومت بتن را چندین و چند برابر می کند و این در استحکام و طول عمر سازه نقش بسیار مهمی دارد. آنچه که در درجه اول مورد توجه مهندسین سازه قرار می گیرد، کیفیت متریال و مصالحی است که در فرایند ساخت و ساز استفاده می شوند. از این رو فعالان و مهندسین در حوزه ساخت و ساز، همیشه شرایط کیفی سیمان تولید شده توسط کارخانجات مختلف را زیر نظر دارند تا بتوانند بهترین نوع آن را تهیه کنند.

این روزها حمل سیمان از مشهد به دیگر شهرهای کشور به صورت گسترده انجام می شود. کارخانجات سیمان مشهد تمامی استانداردهای لازم را در ساخت سیمان لحاظ کرده و از این رو، محصولات تولیدی در ایده آل ترین شرایط ممکن قرار دارند. از این روست که میزان تقاضا برای خرید این محصولات بالاست.

در خصوص حمل سیمان از مشهد به دیگر شهرها، نقش شرکت های باربری بسیار پررنگ و مهم است. این شرکت ها با ارائه خدماتی ویژه و اختصاصی، محموله سیمان پاکتی را در مقیاس وسیع و در زمان مقرر به مقصد می رسانند. در ادامه با خدمات این مجموعه ها بیشتر آشنا می شویم.

شرکت های حمل بار کارخانه ای

با افزایش میزان عرضه و تقاضای مصالح ساختمانی در بازار همچون سیمان، حضور شرکت های باربری و حمل و نقل بسیار جدی تر و گسترده تر شده است. این مجموعه ها برای حمل سیمان از مشهد به سایر شهرستان ها طبق یک سری اصول و فاکتورهای خاص انتخاب می شوند تا محموله موردنظر به سلامت به مقصد برسد. بنابراین حمل بار کارخانه ای به عهده شرکت هایی گذاشته می شود که کاملا واجد شرایط باشند و این اطمینان خاطر را به کارفرمایان بدهند که بار بدون هیچ گونه مشکلی جابجا خواهد شد. بیایید به بررسی مهم ترین فاکتورها در حمل و نقل سیمان بپردازیم.

حمل سیمان از مشهد

ایمنی بار

اولین نکته ای که باید شرکت های باربری در حمل سیمان از مشهد به سایر شهرستان ها در نظر داشته باشند، امنیت بار است. آن ها باید این تضمین را بدهند که بار با هر اندازه و حجمی که دارد در سلامت کامل به دست مشتری برسد. در این خصوص شرکت های باربری باید از تجهیزات و خودروهای باربری پیشرفته استفاده کنند. کامیون ها و تریلی های باربری که به تازگی به ناوگان حمل و نقل پیوسته اند، دارای بهترین امکانات هستند و پروسه حمل و نقل کالا را سریع تر و راحت تر می کنند و از ظرفیت بالایی نیز برخوردارند. بنابراین محموله ها در امنیت و سلامت کامل به دست مشتریان می رسند.

به علاوه از آنجایی که ممکن است در مسیری که محموله جا به جا می شود به دلیل شرایط جوی مختلف همچون بارندگی سیمان در تماس با آب باران خراب شود بنابراین یکی از مهم ترین نکات در حفظ ایمنی این نوع محموله استفاده از کامیون های مسقف است تا محموله بدون خرابی به مقصد برسد. بنابراین یک شرکت حمل بار باید مجهز به انواع وسایل حمل بار از جمله کامیون های مسقف نیز باشد.

حضور پرسنل مجرب و باتجربه

در پروسه حمل و نقل حضور کادری مجرب و متخصص اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که اگر فردی که عمل بارگیری و تخلیه بار را انجام می دهد از مهارت کافی برخودار نباشد ممکن است باعث صدمه به پاکت های سیمان و در نتیجه ریختن آن ها شود. به علاوه داشتن مهارت کافی در این زمینه فرایند تخلیه و بارگیری را نیز سرعت می بخشد.

از این رو کارشناسانی که در شرکت های باربری فعالیت می کنند پس از یک جلسه صحبت با کارفرما حجم و تعداد پاکت های سیمان را برای حمل و نقل ارزیابی کرده و اطلاعاتی را در مورد مقصد محموله و زمان تحویل آن کسب می کنند. در کنار کارشناسان باربری، حضور رانندگانی حرفه ای که به رانندگی در شرایط سخت جاده ای تسلط کامل دارند نیز می تواند پروسه حمل و نقل بار را ایمن تر و مطمئن تر کند.

داشتن بارنامه و بیمه نامه

وقوع حوادث طبیعی و غیرطبیعی در جاده ها غیر قابل اجتناب است و حتی اگر شرکت های باربری از بهترین وسایل حمل و نقل و رانندگانی مجرب برخوردار باشند، باز هم نمی توان به صورت صد در صد از وقوع تمامی حوادث جلوگیری کرد. به همین دلیل است که این مجموعه ها موظف به داشتن بیمه نامه برای محموله های خود هستند تا در صورت هرگونه خسارت به بار، بیمه بتواند آن را برای کارفرما جبران کند.

جدا از این بحث، موضوع بارنامه نیز جزء فاکتورهای مهمی است که شرکت های باربری باید حتما برای هر بار به صورت مجزا و جداگانه یک بارنامه صادر کنند. این بارنامه سند و مدرک معتبری است که تمامی اطلاعات و توضیحات مربوط به بار از جمله، نوع محموله، وزن بار، مبدا و مقصد و غیره در آن ثبت شده است.

تعرفه مناسب

بارگیری سیمان پاکتی از درب کارخانه نیاز به حضور کارگرانی زبردست و نیرومند دارد. علاوه بر این، پروسه جابجایی بار از شهری به شهر دیگر نیز مستلزم هزینه های مختلفی است که از آن جمله می توان به حقوق کارگران، حقوق رانندگان، هزینه سوخت مصرفی خودرو، شرایط جاده ای، مسافت بین دو شهر و…. اشاره کرد. کارشناسان مربوطه با درنظر گرفتن تمامی این موارد، هزینه لازم را برای ارائه به کارفرما برآورد می کنند. شرکت های باربری معتبر در تلاش هستند تا بهترین خدمات را با مناسب ترین تعرفه ممکن در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

پشتیبانی 24 ساعته

این شرکت ها برای آسودگی خاطر کارفرمایان در تمام طول مدتی که محموله در حال جابجایی است شرایط آن را بررسی و پیگیری می کنند. این پشتیبانی 24 ساعته باعث می شود تا مشتریان از مکان محموله و زمان رسیدن آن به مقصد به طور پیوسته مطلع شوند.

شرکت باربری مشهد ترابر

شرکت باربری مشهد ترابر با سال ها تجربه در زمینه حمل بار در مقیاس زیاد از مشهد به شهر های دیگر و داشتن کادری مجرب خدماتی چون، بارگیری و تخلیه بار، بسته بندی، صدور بیمه نامه و بارنامه را با پشتیبانی 24 ساعته و مناسب ترین قیمت ارائه می دهد. همچنین این مجموعه با مجهز بودن به انواع وسایل حمل بار بار از جمله کامیون های مسقف خیال شما را از به سلامت رسیدن بار در شرایط بد جوی نیز راحت می کند. بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های فوق تماس حاصل فرماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
خانه تعرفهتماسدرباره ما