بهترین ساعت و روز هفته برای اسباب کشی

یکی از اولین کار هایی که هنگام برنامه ریزی برای اسباب کشی باید انجام دهید، تصمیم گیری در مورد بهترین تاریخ و ساعت نقل مکان است. اگر در انتخاب زمان جا به جایی محدودیتی ندارید، انتخاب بهترین روز برای جا به جایی می تواند به شما در صرفه جویی هزینه ها، دریافت خدمات اسباب کشی با کیفیت تر و کاهش تعدادی از خطرات احتمالی (مثلاً باران یا برف در روز جابجایی) کمک کند. البته ابتدا باید بهترین روز هفته برای اسباب کشی را پیدا کنید و سپس به فکر یافتن بهترین ساعت آن روز باشید.

بهترین روز هفته برای نقل مکان

همانطور که ممکن است حدس بزنید، محبوب ترین قسمت هفته برای جابجایی آخر هفته است. اغلب مردم آخر هفته ها در تعطیلات هستند یا مرخصی دارند و تعداد دوستان یا خانواده ای که به آن ها در اسباب کشی کمک می کنند نیز بیشتر است.

البته، آخر هفته ها هم پر طرفدار و هم گران تر است. همچنین معمولاً شرکت های اسباب کشی آخر هفته ها به دلیل شلوغی سخت تر تایم اسباب کشی به شما می دهند. این به این معنی است که شاید نتوانید برای جابجایی شرکتی را پیدا کنید که آخر هفته به کمک شما بیاید.

بنابراین اگر می توانید در طول هفته اسباب کشی کنید، انتخاب روز جابجایی بین شنبه تا چهارشنبه بسیار بهتر است. هر چقدر هم که به اوایل هفته نزدیک تر باشد بهتر است.

البته ساعتی هم که برای حمل اثاثیه منزل خود در نظر می گیرید، تأثیر زیادی بر نحوه پیش روی کار ها در روز اسباب کشی خواهد داشت. برای اطلاع از اینکه چه زمانی از روز برای جابجایی خانه بهتر است، با ما همراه باشید.

بهترین ساعت روز برای حرکت چه زمانی است؟

بهترین روز اسباب کشی

بدون شک، بهترین زمان برای شروع حرکت اوایل صبح است. اگر اول روز اسباب کشی کنید، زمان زیادی برای تکمیل کار تا پایان روز دارید. علاوه بر این، جا به جایی در ساعات اولیه، زمانی که هوا خنک تر است، خیابان ها خلوت تر است و مردم پر انرژی تر هستند، می تواند کار را برای همه آسان تر و ایمن تر کند.

البته زمانی که اسباب کشی شما به شهری دور از محل زندگی فعلی شما است شاید بهتر باشد عصر یا شب حرکت کنید تا صبح روز بعد به مقصد رسیده باشید. اما در صورتی که جا به جایی شما محلی است، مطمئناً هر چه زود تر اسباب کشی را شروع کنید بهتر است. وسایل شما فقط چند ساعت سفر می کنند، بنابراین هرچه زود تر آن ها را در کامیون بارگیری کنید، زودتر به مقصد می رسند و در خانه جدید زمان بیشتری برای جا به جایی و باز کردن بسته ها خواهید داشت.

با این حال، هنگام حرکت در مسافت های طولانی، ممکن است تفاوت زیادی نداشته باشد که صبح یا بعد از ظهر حرکت کنید. زیرا وسایل شما مدت زیادی را در جاده خواهند بود و شما نسبت به مسافت باید تصمیم گیری کنید. با این حال، در مجموع بهترین ساعت برای اسباب کشی صبح بین ساعت 8 صبح تا 10 صبح است.

چرا ساعت های اولیه صبح بهترین زمان برای اسباب کشی است؟

بهترین زمان اسباب کشی

همانطور که گفتیم دلایل خوبی برای اسباب کشی در ساعات اولیه روز وجود دارد. در ادامه دلایلی را که نشان می دهند اول صبح بهترین زمان برای اسباب کشی است را بررسی خواهیم کرد.

زمان بیشتر

هرچه زودتر شروع کنید، زمان بیشتری برای اسباب کشی کردن خواهید داشت. حرکت صبح زود به شما کمک می کند تا سریع تر جا به جا شوید و زمان بیشتری برای تخلیه وسایل و باز کردن بسته بندی ها داشته باشید.

انرژی بیشتر

پس از یک خواب خوب شبانه، افراد انرژی و انگیزه بیشتری برای کار دارند، بنابراین صبح بهترین زمان از روز برای انجام کار های سخت مانند اسباب کشی است. حمل جعبه و اثاثیه نیاز به انرژی زیادی دارد و بسیار مهم است که در روز جابجایی، تمرکز و دقت داشته باشید تا اسباب کشی ایمن تری داشته باشید.

خدمات جابجایی بهتر

هنگامی که با کمک یک شرکت حمل و نقل، اسباب کشی می کنید، برنامه ریزی حرکت در صبح زود بسیار مفید است. زیرا احتمال کمتری دارد که شرکت های جابجایی برای ساعات اولیه رزرو شوند. بنابراین اسباب کشی صبح آسان تر خواهد بود و حتی ممکن است هزینه آن کمتر باشد. همچنین گارگران باربری اول صبح انرژی بیشتری داشته و بهتر کار می کنند.

ترافیک سبک تر

خیابان ها معمولاً صبح تا قبل از ظهر و عصر شلوغ تر هستند، بنابراین اگر اسباب کشی خود را از صبح شروع کنید و وسایلتان تا ظهر بارگیری شوند، ظهر بهترین زمان برای جا به جایی بار توسط کامیون خواهد بود.

هوای خنک تر و روشن تر

اگر در تابستان قصد جا به جایی داشته باشید ساعات اولیه صبح خنک تر خواهد بود، همچنین اسباب کشی در صبح باعث می شود تمام کار ها در روشنایی روز انجام شوند.

دانستن اینکه چه زمانی از روز برای جا به جایی بهتر است به شما کمک می کند تا برای جا به جایی بهتر برنامه ریزی کنید و از روز جابجایی حداکثر استفاده را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
خانه تعرفهتماسدرباره ما