حمل بار عمده و باربری عمده بار در مشهد

بار عمده از جمله محموله های رایج در باربری ها است که معمولا شامل مواد اولیه و محصولات نهایی کارخانه ها و تولیدی ها، محصولات کشاورزی و غیره می شود. بنابراین یکی از مهم ترین مواردی که صاحبان بار های عمده مد نظر دارند این است که بار در سریع ترین زمان، در سلامت کامل و به خصوص با قیمتی مناسب به مقصد برسد. از این رو یافتن یک باربری مطمئن با قیمت های مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.

حمل بار عمده با باربری مشهد ترابر

باربری عمده

شرکت حمل و نقل باربری عمده بار مشهد ترابر، فعال در پایانه بار مرکزی مشهد با 12 سال سابقه حمل بار از مشهد به سایر نقاط ایران، خدمات حمل بار عمده مشهد را به صورت 24 ساعته حتی در روزهای جمعه و تعطیل نیز ارائه می دهد. شما با اطمینان می توانید بار خود را به مجموعه مشهد ترابر بسپارید چرا که در این مجموعه بار شما همراه با بیمه نامه و بارنامه معتبر در سریع ترین زمان و با مناسب ترین قیمت ها به مقصد مورد نظر شما ارسال می شود.

شرکت باربری مشهد ترابر مجهز به انواع ماشین و تجهیزات حمل بار است و جهت انتخاب ماشین حمل بار مناسب محموله نیز به مشتریان خود مشاوره می دهد. در این مجموعه کارگران و رانندگانی خبره، با تجربه و مسئولیت پذیر در حال ارائه خدمات به مشتریان هستند که از توانایی بدنی کافی برخوردار بوده و به آدرس ها و جاده ها و شهر های مختلف ایران و استفاده از نرم افزارهای مسیریابی تسلط کافی دارند.

همچنین اگر در خصوص حمل بار و قیمت دقیق حمل بار عمده سوالی دارید می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شرکت باربری مشهد

خدمات شرکت باربری مشهد ترابر برای حمل بار عمده

  1. تضمین کیفیت خدمات و سلامت بار
  2. صدور بیمه نامه معتبر (جهت آسودگی خیال مشتری)
  3. صدور بارنامه (در این سند اطلاعات بار و صاحب بار ذکر شده است و مانند یک رسید مالکیت برای صاحب بار عمل می کند.)
  4. بسته بندی بار به کمک تجهیزات مخصوص و با مهارت بالا
  5. بارگیری اصولی
  6. تخلیه بار با دقت
  7. ارائه مشاوره در خصوص انتخاب ماشین حمل بار مناسب
  8. انواع ماشین و تجهیزات حمل بار ( تمام خودرو های حمل بار در این مجموعه کاملا سالم هستند و از لحاظ فنی به صورت دوره ای مورد بررسی قرار می گیرند.)

تعرفه حمل بار با انواع ماشین باری

تعرفه حمل بار بسته به عواملی چون مسافت، مقدار بار، نوع ماشین حمل بار، شرایط آب و هوا، حجم و وزن بار متفاوت است. در جدول زیر به طور کلی تعرفه حمل بار با انواع ماشین حمل بار از مشهد به تهران آورده شده است. اما برای مشاهده قیمت های به روز و اطلاع از تعرفه حمل بار عمده از مشهد به دیگر شهر ها می توانید به صفحه قیمت حمل بار از مشهد که در این بخش لینک شده است مراجعه کنید.

نوع ماشین حمل بارتعرفه حمل بار عمده از مشهد به تهران (ریال)
نیسان21,482,000
خاور35,802,000
91145,455,000
کامیون تک60,548,000
کامیون ده چرخ90,909,000
تریلی123,728,000

انواع بار

امروزه بارها را بر اساس عمده و یا خرده بار تقسیم کرده اند که در ادامه هر کدام را برایتان توضیح خواهیم داد؛ البته نحوه تشخیص بار کار بسیار ساده ای است اما کار از محکم کاری عیب نمی کند.

  • بار عمده: محصولات کشاورزی، محصولات ساختمان سازی، واردات تلویزیون، واردات کامپیوتر، سنگ آهن، تجهیزات پزشکی، سیمان، محصولات خوراکی، لوازم خانگی، قطعات خودرو و مواد شیمیایی شامل بار عمده می شوند.
  • خرده بار: حمل یک دست مبل، حمل یک دست اجاق گاز، حمل موتور سیکلت، حمل لباسشویی، حمل یک کالا که حمل آن با خودروی شخصی امکان پذیر نباشد را خرده بار می گویند.

وظایف شرکت باربری برای حمل بار عمده

هر شرکت باربری همانند دیگر مشاغل دارای یک سری تعهدات و وظایفی هستند تا بدین صورت بتوانند بهترین خدمات را برای شما مشتریان عزیز به ارمغان بیاورند. برخی از وظایف شرکت های باربری شامل موارد زیر می شوند:

  1. ارائه خدمات حمل و نقل و پشتیبانی پاسخگو
  2. اطلاع از آب و هوا و در صورت نامساعد بودن به تاخیر انداختن بارگیری
  3. تضمین کیفیت باربری
  4. پرسنل جوان و مجرب
  5. رانندگان با سابقه و مجرب
  6. پرسنل با حوصله و خوش رفتار
  7. ارسال بار در سریع ترین زمان
  8. استفاده از متد های جدید و مناسب با هر کالا
  9. اطلاع داشتن از ساعات تردد
  10. آمادگی لازم برای مواجه شدن با آب و هوای برفی و بارانی
  11. چیدمان صحیح و اصولی بار در ماشین

مراحل حمل بار عمده از مشهد

باربری عمده

1. بررسی حجم و وزن بار و انتخاب ماشین حمل بار مناسب

انتخاب ماشین حمل بار مناسب همواره یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه شود چرا که در صورتی که به درستی انتخاب نشود علاوه بر آسیب به محموله می تواند هزینه های اضافی نیز بر دوشتان بگذارد. اما در مجموعه مشهد ترابر با مشاوره دلسوزانه کارشناسان، ماشین حمل بار مناسب در اختیارتان قرار می گیرد.

2. صدور بارنامه و بیمه نامه

در این مرحله بارنامه برای محموله صادر می شود که در آن اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی فرستنده و گیرنده، وزن و تعداد کالا، مبدا و مقصد، مشخصات خودرو حمل بار، نام راننده و غیره ثبت می شود. این سند یکی از مهم ترین اسناد برای حمل بار است چرا که سند مالکیت بار به شمار می رود و در صورت بروز هر مشکلی به کمک آن می توان موقعیت و وضعیت محموله را پیگیری کرد.

از دیگر اسناد مهمی که در این مرحله صادر می شود نیز بیمه نامه است که متناسب با ارزش بار صادر می شود. صدور بیمه نامه برای بار به خصوص بار های عمده اهمیت زیادی دارد چرا که اگر هر حادثه ای رخ دهد بیمه تمام زیان صاحب بار را جبران خواهد کرد، بنابراین خیال صاحب بار کاملا راحت خواهد بود.

3. بسته بندی و بارگیری

در این مرحله بار به کمک تجهیزات مناسب به صورت کاملا حرفه ای بسته بندی می شود تا هنگام جابجایی دچار آسیب نشود. سپس بار به کمک کارگران باربری در ماشین حمل بار بارگیری می شود. این مرحله از حمل بار اهمیت زیادی دارد، چرا که اگر به درستی انجام نگیرد ممکن است به بار آسیب برسد، بار به خوبی جا نگیرد و نیاز به ماشین حمل بار دیگری نیز پیدا کنید، که روی دستتان هزینه های اضافی می گذارد.

به علاوه ممکن است به دلیل عدم توزین وزن مناسب روی کابین ماشین کنترل راننده نیز روی ماشین کم شود و به ماشین نیز آسیب وارد شود. اما در مجموعه مشهد ترابر می توانید با خیال راحت این کار را به پرسنل این مجموعه بسپارید چرا که آن ها در کار خود حرفه ای و آموزش دیده هستند و از قدرت بندی بالایی نیز برخوردار هستند.

4. ارائه زمان بندی مناسب و اصولی

یکی از مهم ترین مزیت های یک شرکت باربری و مراحل حمل بار عمده می توان به زمان بندی دقیق آن اشاره کرد. در این قسمت پس از صدور بارنامه زمان بارگیری به مشتری اعلام می شود اما امروزه شرکت های باربری به دلیل عدم زمان بندی درست برنامه ریزی مشتریان را بر هم می زنند بنابراین اگر عجله دارید یا آدم وقت شناسی هستید از شرکت باربری مطمعئن استفاده کنید و از آن ها ساعت دقیق بارگیری را جویا شوید.

5. تخلیه بار

این مرحله که آخرین مرحله در فرایند باربری است از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که اگر به درستی و با دقت انجام نشود هر تلاشی در این خصوص صورت گرفته است بی هوده خواهد بود.

تفاوت حمل بار عمده با خرده بار

عوامل زیادی وجود دارد که بار عمده را با خرده بار متفاوت جلوه می دهد برخی از این عوامل شامل موارد زیر می شود:

  1. حجم بار: به طور معمول بار های عمده حجم و وزن بالایی دارند اما خرده بار ها وزن و حجم کمتری دارد.
  2. روش های حمل و نقل: بارهای عمده رامعمولا توسط ماشین های نیمه سنگین و سنگین مانند: کامیون، تریلی، و غیره حمل می شوند در صورتی که بارهای خرده توسط خودرو باری سبک مانند وانت، آریسان، وانت مزدا و غیره حمل می شود.
  3. بسته بندی بار: بارهای عمده معمولا دارای بسته بندی اصولی و حفاظت بیشتری هستند در حالی که خرده بار ها بسته بندی ساده تر و حفاظت کمتری دارند.
  4. مقصد حمل و نقل: بارهای خرده معمولا به صورت شهری و گاها بین شهری حمل می شوند در صورتی که بارهای عمده به صورت بین شهری و بین المللی حمل می شود.
  5. ریسک خسارت: بارهای عمده معمولا دارای وزن و حجم زیادی هستند و به همان نسبت نیز دارای ارزش و یا ریسک خسارت بالاتری هستند در صورتی که بارهای خرده خسارت های آنچنانی نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
خانه تعرفهتماسدرباره ما