کرایه انواع خاور های مسقف و معمولی از مبدا مشهد به سایر شهر های کشور

جابجایی از شهری به شهر دیگر می تواند تجربه ای طاقت فرسا و استرس زا باشد. برای این که کار ها کمی آسان تر شود، کرایه خاور می تواند یک گزینه عالی باشد به خصوص اگر وسایل زیادی داشته باشید. شما می توانید برای جابجایی و حمل و نقل وسایل خود از انواع خاور، از جمله خاور های مسقف و معمولی استفاده کنید. خاور ها یکی از انواع وسایل نقلیه باری در ایران محسوب می شوند که در این مقاله، در خصوص کرایه خاور از مشهد به شهرهای دیگر، مزایا و معایب حمل بار با خاور و نکاتی برای حمل ایمن بار با خاور صحبت خواهیم کرد.

کرایه انواع خاور مسقف و معمولی از مبدا مشهد به تمام شهرستان ها
با هزینه معقول و به صرفه
051-33931009
09154194533

خاور معمولی و مسقف برای حمل چه نوع باری مناسب هستند؟

هنگام کرایه خاور از مشهد، شما می توانید از خاور های مسقف یا معمولی برای جابجایی استفاده کنید. انواع مختلفی از خاور ها وجود دارند اما خاور های مسقف و معمولی از پر کاربردترین نوع خاور ها در حمل و نقل هستند.

خاور مسقف

خاور مسقف برای وسایل بزرگ و حساس بهترین گزینه است به خصوص اگر مسافت طولانی و پر پیچ و خم باشد، چرا که از وسایل شما در برابر باران محافظت می کند. به علاوه این نوع خاور از ایمنی بیشتری هنگام جا به جایی برخوردار است. این نوع از خاور ها از متریالی مانند پارچه و فلز برای پوشاندن سقف آن ها استفاده شده است؛ به علاوه درون اتاقک خاور برای محافظت بیشتر با ضربه گیر پوشانده شده است تا محموله هنگام حمل و نقل دچار آسیب و ضربه نشود.

همچنین فنربندی و جلوبندی خاور های مسقف به گونه ای طراحی شده است که ضربات حاصل از دست اندازها و ناهمواری ها را خنثی می کند. بنابراین خاور های مسقف برای حمل محموله های حساس و بزرگ مانند وسایل منزل، شکستنی، مبلمان و… بسیار مناسب هستند. به علاوه با این نوع خاور شما حداکثر می توانید 3 تن بار را بدون مشکل جا به جا کنید.

خاور معمولی

خاورهای معمولی تقریبا کوچک ترین نوع خاور ها هستند به طوری که می توان گفت کمی از وانت بزرگ تر هستند. خاور های معمولی دارای دو محور و شش چرخ می باشند. برای بارهای کوچک تر که از حساسیت زیادی برخوردار نیستند، یک خاور معمولی بهترین گزینه است مخصوصا اگر مسافت کوتاه است و شرایط آب و هوا نیز مساعد است، بنابراین نیازی به کرایه خاور مسقف نیست. با این کار در هزینه ها نیز صرفه جویی خواهد شد.

شرکت‌ های باربری طیف وسیعی از خاور ها را ارائه می دهند، شما می توانید بعد از بررسی های لازم وسیله حمل بار مد نظر خود را از یکی از شرکت های باربری کرایه کنید. همچنین برای اطلاع از تعرفه حمل بار با خاور به تمامی شهرهای ایران می توانید به صفحه تعرفه های حمل بار 1403 مراجعه نمایید.

مزایا و معایب کرایه خاور های مسقف و معمولی

مزایای حمل بار با خاور مسقف

  • امکان تبلیغات بر روی دیواره های بیرونی
  • ایمنی بیشتر
  • محافظت از محموله در شرایط مختلف آب و هوایی و جوی مانند برف، باران، تابش نور مستقیم و گرد و خاک
  • بارگیری و تخلیه آسان
  • مناسب برای حمل محموله های حساس
  • مناسب برای حمل بار برون شهری

معایب حمل بار با خاور مسقف

خاورهای مسقف به دلیل ابعداد بزرگشان اغلب درون شهرهای بزرگ، تنها در ساعات خلوت که ماشین های سبک و سواری کمتر است، می توانند تردد کنند. زیرا با کوچک ترین بی احتیاطی توسط راننده، خسارت مالی و جانی بسیاری به وجود خواهد آمد.

مزایای حمل بار با خاور معمولی

  • عبور و مرور آسان و کم خطر در شهر به دلیل ابعاد کوچک
  • قابل استفاده برای توزیع کالا در سطح شهر
  • مناسب جهت حمل لوازم اداری و اثاثیه منزل در سطح شهر
  • استهلاک کمتر نسبت به دیگر وسایل حمل و نقل
  • هزینه کمتر نسبت به خاور های مسقف

معایب حمل بار با خاور معمولی

  • برای حمل بار برون شری و مسافت های طولانی مناسب نیست
  • ایمنی پایین تر
  • عدم محافظت از محموله در شرایط بد جوی
  • تاخیر های احتمالی ناشی از ترافیک

نکات مهم برای حمل و نقل ایمن با خاور

هنگام کرایه خاور از مشهد یا از هر شهر دیگر، نکات کلیدی وجود دارد که می توانید برای حمل بار ایمن در نظر بگیرید که شامل:

  1. هنگام تحویل گرفتن محموله، مدارک مورد نیاز را همراه خود داشته باشید از جمله: بیمه نامه، کارت شناسایی و بارنامه.
  2. از بسته بندی صحیح محموله اطمینان حاصل کنید. در صورتی که تجربه کافی در این زمینه ندارید می توانید کار بسته بندی را به شرکت باربری بسپارید.
  3. حمل بار های سبک و حجیم بهتر است با خاور های معمولی انجام شود.
  4. در محل های شلوغ و پر تردد بهتر است از خاور های معمولی برای حمل بار استفاده شود.

فرآیند کرایه خاور از مشهد به شهر های دیگر

کرایه خاور از مشهد ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با یکی از شرکت های کرایه خاور در مشهد که در لیست باربری های مشهد قرار دارد تماس بگیرید و با تعیین مقصد و تاریخ و زمان حمل بار از هزینه های مربوطه مطلع شوید و در صورت تمایل برای حمل بار خود به شرکت باربری مراجعه کنید تا بارنامه و بیمه نامه برای محموله توسط شرکت باربری صادر شود.

البته نکته حائز اهمیت این است که حمل بار باید به دست افراد متخصص و با تجربه انجام شود تا محموله به طور ایمن و بدون آسیب به مقصد برسد. شرکت مشهد ترابر با 12 سال سابقه در زمینه حمل بار و با در اختیار داشتن تیمی مجرب از کارکنان حمل بار و راننده ها و نیز ارائه بارنامه و صدور بیمه خیال شما را در خصوص حمل ایمن بار تا مقصد راحت می کند. همچنین این شرکت خدمات حرفه ای بسته بندی محموله را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
خانه تعرفهتماسدرباره ما