راهکار های کاهش هزینه های اسباب کشی

فرایند اسباب کشی فرایندی بسیار چالش برانگیز و پیچیده است اما چنانچه با مدیریت درست و برنامه ریزی شده انجام شود، می توان به راحتی از عهده برآمد. هزینه های اسباب کشی هم می تواند یکی از معضلات این فرایند محسوب شود. افراد برای جابه‌جا کردن وسایل به خانه ای جدید ممکن است هزینه های زیادی را متحمل شوند. اما ما در این مطلب قصد داریم راهکار هایی را برای کاهش هزینه های اسباب کشی عنوان کرده و به شما کمک کنیم تا این فرایند را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. چنانچه در آینده ای نزدیک قصد جابه‌جا کردن محل زندگی خود را دارید، خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم، پس تا پایان همراه ما باشید.

چطور هزینه های اثاث کشی منزل را کاهش دهیم؟

همانطور که می دانید در یک خانه وسایل مختلف با اندازه های متفاوتی وجود دارد. جمع کردن و بسته بندی و انتقال هر کدام از آن ها راه و روش جداگانه ای دارد. از طرفی این که با چه وسیله نقلیه ای آن ها را جابه‌جا کنید نیز یک مورد مهم دیگر است. اگر تجربه اثاث کشی منزل را نداشته باشید و یا فرد با تجربه ای در کنار شما نباشد، شاید در بسیاری از مواقع نتوانید از عهده این کار بر بیایید.

به همین دلیل برخی افراد تصمیم می گیرند که انجام این کار را به عهده شرکت های خدماتی قرار دهند. اما این شرکت ها خود هزینه های گزافی را برای این کار از شما دریافت می کنند. اگر شما بودجه کافی برای این کار نداشته باشید، باید خودتان تمامی کارهای مربوط به جابه‌جایی وسایل را انجام دهید. در ادامه نکات و راهکار های مهم برای کاهش هزینه های اسباب کشی را توضیح خواهیم داد.

بسته بندی

کاهش هزینه های اسباب کشی

بسته بندی یکی از موارد بسیار مهم در طول فرایند اسباب کشی بوده که باید به آن دقت زیادی داشته باشید. بهتر است وسایل مختلف را به شیوه ای کاملا درست و ایمن بسته بندی کنید تا ضربه و خسارتی به وسایل وارد نشود. برای این کار باید از کارتن، سلفون، چسب پهن، پارچه های ضخیم و یا پتوهای نرم، نایلون های حبابدار و غیره استفاده کنید. چنانچه بسته بندی وسایل را به درستی انجام دهید، تمامی وسایل را می توانید در یک مرحله جابه‌جا کرده و نیازی به هزینه دوباره برای کرایه وسیله نقلیه مناسب نخواهید داشت و هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد.

زمان اسباب کشی

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که زمان اسباب کشی چه تاثیری بر میزان هزینه های آن دارد؟ زمان اسباب کشی فاکتور مهمی در تعیین میزان کرایه ماشین ها و حتی دستمزد کارگران است. برای جابه‌جایی وسایل سنگین و قرار دادن آن ها در ماشین به ناچار نیاز به شرکت های باربری پیدا خواهید کرد. معمولا در اواخر هفته شرکت های باربری تقاضا و ترافیک کاری زیادی دارند.

بنابراین ممکن است نرخ خود را بالاتر از روز های معمولی تعیین کنند. بنابراین انتخاب بهترین زمان اسباب کشی مهم است، از این رو اگر برایتان امکان داشته باشد، بهتر است اسباب کشی خود را به روز های وسط هفته موکول کنید. در این ایام ترافیک های درون شهری یا بین شهری هم کمتر بوده و زمان کمتری برای جابه‌جایی وسایل صرف خواهید کرد.

وسیله نقلیه باربری

برای جابه‌جایی وسایل از محلی به محلی دیگر به ناچار نیاز به ماشین باربری خواهید داشت. شاید بتوانید وسایل کوچک را با ماشین های سواری معمولی انتقال دهید اما برای جابه‌جایی وسایل بزرگ مانند یخچال، مبلمان و سرویس خواب و غیره حتما نیاز به ماشین های باربری دارید. اما انتخاب نوع ماشین باید اصولی انجام شود. ماشین باربری هر چه بزرگتر باشد، هزینه کرایه آن هم بیشتر خواهد بود.

در مقابل انتخاب ماشین کوچک هم ممکن است نیاز مجدد به بارگیری وسایل را ایجاد کند. بهتر است بعد از این که تمامی بار ها را بسته بندی کردید، به حجم بارتان نگاه کنید. اگر تجربه ای ندارید، بهتر است از شرکت های باربری کمک بخواهید تا با توجه به میزان و حجم بار ماشین مناسبی را در اختیار شما قرار دهند.

کمک دوستان و اقوام

کاهش هزینه های اسباب کشی

یکی دیگر از راهکار های کاهش هزینه های اسباب کشی، کمک گرفتن از دوستان و آشنایان است. برای این کار کافی است با دوستان خود تماس بگیرید و آن ها را از برنامه خود مطلع کنید. بی شک آن ها به کمک شما خواهند آمد. با این کار دیگر نیاز به پرداخت هزینه کارگر برای حمل وسایل نخواهید داشت.

اما در صورتی که شرایط کمی پیچیده است و نمی توانید از افراد عادی برای این کار استفاده کنید، حتما از افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند کمک بگیرید. به عنوان مثال زمانی که راهرو ها بسیار تنگ و باریک هستند و انتقال وسایل بزرگ بسیار سخت است، بهتر است برای جلوگیری از آسیب دیدن وسایل و ایجاد هزینه های بالاتر از افراد ماهر استفاده کنید.

کم کردن وسایل غیر ضروری

شاید بتوان گفت اسباب کشی فرصتی بسیار خوب برای جدا کردن وسایل ضروری از غیر ضروری است. بسیاری از ما لوازم زیادی داریم که سالیان سال حتی از آن ها استفاده هم نمی کنیم. اسباب کشی بهترین فرصت برای دور انداختن اینگونه وسایل است. با این کار حجم بارتان بسیار کاهش پیدا می کند و در نتیجه نیاز به پرداخت هزینه بیشتر برای جابه‌جایی این وسایل نخواهید داشت.

کمک گرفتن از شرکت های باربری

با توجه به آنچه تاکنون گفتیم شاید برخی از افراد بخواهند از شرکت های باربری برای انجام اسباب کشی خود کمک بگیرند. نکته مهم اینجا است که باید شرکت های باربری را انتخاب کنید که هزینه مناسبی دریافت کنند. تمامی تعرفه های شرکت های باربری توسط اتحادیه مشخص خواهد شد. اما اغلب شرکت ها به دلایل مختلف این تعرفه ها را تغییر و افزایش می دهند.

بنابراین انتخاب شرکت باربری مناسب و منصف نیز یکی از راهکار های کاهش هزینه های اسباب کشی است. برای این کار تحقیقات کاملی انجام داده و قبل از بستن قرارداد تمامی هزینه ها را با نماینده شرکت طی کنید. اطلاعات کافی و درستی در مورد میزان و حجم بار، مبدا و مقصد و زمان اسباب کشی را در اختیار شرکت باربری قرار دهید تا آن ها بتوانند هزینه تمام شده را حساب کنند.

خدمات حمل بار باربری مشهد ترابر

باربری مشهد ترابر با سال ها سابقه در زمینه حمل انواع بار، بسته بندی، بارگیری و تخلیه بار و در اختیار داشتن کارگران و رانندگانی ماهر، آموزش دیده و مسئولیت پذیر آماده ارائه خدمات به مشتریان است. از این رو شما می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید و در خصوص انتخاب خودرو باری مناسب از آن ها مشورت بگیرید. به علاوه در این مجموعه خدمات باربری و حمل بار به همراه صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه انجام می شود.

همچنین برای اطلاع از هزینه حمل بار با انواع خودرو باری نیز می توانید علاوه بر مراجعه به صفحه لینک شده با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شرکت باربری مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
خانه تعرفهتماسدرباره ما