حمل انواع خودرو و ماشین های سواری از مشهد به تمام نقاط ایران در سریع ترین زمان ممکن

به طور کلی جابه جایی و حمل خودرو از مشهد و سایر نقاط کشور از اهمیت زیادی برخوردار است، به خصوص خودرو های نو و صفر کارخانه ای که به صورت تکی و یا گروهی جابه جا می شوند. بنابراین برای این کار وجود خودرو مناسب و مجهز به کفی خودروبر و همچنین کادری متخصص در جابه جایی خودرو نقش مهمی را ایفا می نمایند. حال با این وجود حمل خودرو به این روش شامل امنیت جابه جایی خودرو، عدم محدودیت در تعداد حمل خودرو و استفاده از کادری مجرب در جابه جایی می باشد.

شرکت مشهد ترابر افتخار این را دارد که ضمن در اختیار داشتن کادری مجرب و امنیت در جا به جایی، حمل و نقل خودرو از مشهد را با پایین ترین قیمت به انجام رساند. به علاوه از دیگر خدمات ارائه شده در این شرکت صدور بیمه نامه و بارنامه های قابل اطمینان و تمبر شده دولتی، در کمترین زمان است. شرکت مشهدترابر آماده است تا برای حمل انواع خودرو ها و وسایل نقلیه شما در سریع ترین زمان به سایر نقاط کشور خدمت رسانی نماید.

حمل و باربری تمامی خودرو ها اعم از کارکرده، نو و یا آسیب دیده با نازل ترین قیمت و ارسال آن ها به تمام نقاط ایران در تمامی روز های هفته با انواع خودروبر صورت می پذیرد. جا به جایی به صورت تخصصی بر پایه نوع اتومبیل، برای تمامی نقاط کشور متغیر بوده ولی حتی الامکان برای خودرو های نو کارخانه ای و مدل بالا از کامیون های مجهز به کفی خودرو بر استفاده می گردد. همچنین جابه جایی خودرو به اقصی نقاط ایران با بیمه نامه معتبر همراه است.

شرکت باربری مشهد

خدمات مشهد ترابر در حمل خودرو از مشهد

حمل خودرو از مشهد

شرکت مشهد ترابر دارای 12 سال تجربه در حمل بار های سبک و سنگین می باشد و این کار را بدون اتلاف وقت برای مشتریان به انجام می رساند. مشتریان گرامی می توانند درخواست جابه جایی بار یا خودرو خود را با شماره تماس بالا و یا مراجعه به سایت این شرکت حمل و نقل در مشهد ثبت نمایید.

سرویس دهی خوب و سراسری شرکت مشهد ترابر :

  • جابه جایی خودرو به سایر نقاط کشور
  • بسته بندی بار
  • تخلیه و بارگیری محموله
  • خدمات پیشرفته حمل و نقل بار
  • پیگیری حمل و نقل شما از مشهد تا مقصد
  • صدور بارنامه دولتی با بیمه نامه معتبر
  • تامین سریع کامیون متناسب با وزن و ابعاد بار

روش های جابه جایی خودرو به سایر نقاط کشور

خدمات حمل خودرو از مشهد

معمولا جابه جایی خودرو به روش های مختلفی انجام می گیرد که با توجه به درخواست مشتری و مشاوره درست، کارامد ترین و بهترین روش به مشتری پیشنهاد می شود.

  • جابه جایی خودرو به سایر نقاط کشور با کامیون خودروبر تکی
  • حمل و نقل خودرو به سایر نقاط کشور با تریلی خودروبر
  • جابه جایی خودرو به سایر نقاط کشور با کامیون و خاور رو باز

از بین این روش ها، استفاده از خودروبر تکی سریع ترین و ساده ترین و امن ترین روش می باشد. از طرفی استفاده از کامیون برای حمل خودرو، اندکی مشکلات و سختی های خود را دارد اما از نظر هزینه ای کمی به صرفه تر خواهد بود. با توجه به این موارد، می بایست با بررسی تمامی جوانب بهترین و مناسب ترین خدمات حمل خودرو به مشهد را انتخاب کنید.

حمل و نقل اتومبیل با خودروبر های متنوع

حمل و انتقال اتومبیل با خودروبر های متنوع

شرکت مشهد ترابر در تمامی ایام هفته آماده خدمت رسانی با پکیج کاملی از خودرو های حمل بار می باشد. نوع متداول خودروبر ها معمولا برای حمل خودرو های صادراتی و کارخانه ای، تصادفی و کارکرده و … موارد زیر می باشد:

  • خودروبر تکی ( کامیونت )
  • خودروبر تریلی

جابه جایی خودرو های کارخانه ای و صادراتی

جابه جایی خودرو های تصادفی

به طور معمول مطمئن ترین روش برای جابه جایی خودرو های نو و صفر کیلومتر، حمل این اتومبیل ها با کامیون های کفی دار خودرو بر می باشد. این خودرو بر ها اتومبیل شما را با مکانیزم کفی متغیر و همچنین حرکت خودرو بر روی آن به صورت دو طبقه بار را به مکان دلخواه مشتری جابه جا می کنند.

جابه جایی خودرو های تصادفی

حمل و نقل خودو های تصادفی به دلیل عدم امکان حرکت می بایست به واسطه جرثقیل انجام شود. روش انجام این کار بدین صورت است که این دفعه باید از خودرو بر های روباز تریلی و کامیون استفاده کرد چرا که خودرو های تصادفی باید با جرثقیل در خودروبر ها قرار داده شوند.

جابه جایی خودرو با کامیون باری

یکی از روش های حمل خودرو با کامیون رو باز باری یا خاور است و فرق آن با سایر خودروبر ها در این است که برای حمل و نقل خودرو از سکوی ورود و تخلیه باید استفاده گردد و تفاوت دیگر این روش این است که هم ابعاد بار کمتری جابه جا می شود و هم هزینه کمتری را شامل می شود.

صدور بیمه نامه قابل اطمینان برای بار

شرکت مشهد ترابر با صدور بیمه نامه معتبر و کامل همواره به دنبال رضایت و آرامش خاطر مشتری خواهد بود. این بیمه نامه تمامی خسارات و حوادث حین باربری را شامل می شود و خدمات ارزنده ای را ارائه می دهد. معمولا بر اساس بهای اتومبیل مشتری این بیمه نامه صادر و به صورت کامل تعیین می گردد.

مناسب ترین نرخ هزینه بار در مشهد ترابر

هزینه باربری خودرو معمولا نسبت به سایر بار ها کمی بالاتر است ولی شرکت مشهد ترابر با وجود آن که خدمات تخصصی تری را ارائه می دهد همواره سعی در مقرون به صرفه تر کردن این هزینه ها دارد و رعایت حقوق مشتریان و صاحبان بار را مد نظر قرار داده است. چرا که با یکسان سازی قیمت ها هزینه های کمتری را از مشتری نسبت به سایرین دریافت می نماید.

به صرفه ترین انتخاب روش حمل و نقل بار

کارشناسان شرکت مشهد ترابر با در نظر گرفتن تمامی شرایط مشتری، آسان ترین روش حمل و نقل (زمان و مکان حمل و نقل) و مقرون به صرفه ترین راه را به مشتریان گرامی پیشنهاد و عرضه می نمایند. مشتریان می توانند به صورت حضوری و یا غیر حضوری (اینترنتی و یا تلفی) و شبانه روزی خدمات کارشناسی و استعلام قیمت بار را دریافت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
خانه تعرفهتماسدرباره ما