حمل بار با هواپیما از مشهد به تهران + قوانین حمل بار

حمل و ارسال بار ها و محموله های مختلف به نقاط دور و نزدیک قوانین، ضوابط و شرایط مخصوص به خود را دارد. راه های مختلف برای انتقال بار ها به شهر ها و یا حتی کشور های دیگر وجود دارد. از جمله راه های زمینی، راه های هوایی، راه های دریایی و استفاده از خطوط ریلی از جمله این راه ها هستند. اما ما در این مطلب قصد داریم در مورد حمل بار به وسیله هواپیما از مشهد به تهران با شما صحبت کرده و شرایط و ضوابط این کار را برایتان شرح دهیم، پس در ادامه همراه ما باشید.

حمل بار به صورت هوایی چگونه است؟

حمل بار  با هواپیما از مشهد

حمل بار با هواپیما از مشهد به تهران یکی از سریع ترین و راحت ترین روش های ارسال بار ها و کالاهای مختلف به اقصی نقاط ایران از جمله تهران می باشد. به دلیل این که در مشهد فرودگاه های بسیاری وجود دارد، ارسال بار از مشهد به تهران بسیار راحت انجام می شود.

شرکت های بسیاری در این زمینه آماده خدمت رسانی به افراد مختلف هستند. ارسال بار توسط این شرکت ها به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی انجام شده و محموله ها به صورت کاملا ایمن و سالم به دست صاحبان خود خواهند رسید. اغلب مرسولات پستی از طریق دفتر پست فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به مقصد فرودگاه مهرآباد، فرودگاه تهران، فرودگاه امام خمینی و غیره انجام می شود.

مدارک مورد نیاز برای حمل بار با هواپیما از مشهد به تهران

برای حمل بار با هواپیما از مشهد به تهران یا هر نقطه دیگری به مدارک خاصی نیاز خواهید داشت، از جمله فاکتور تجاری، لیست بارنامه، بارنامه هوایی و گواهی بیمه که برای تمامی انواع بارها با هر حجمی الزامی هستند. فاکتور تجاری شامل اطلاعاتی مانند نام و آدرس فرستنده، نام و آدرس گیرنده، شرح کالا، مقدار و وزن آن، شرایط تحویل، پرداخت و هزینه های حمل و نقل می شود.

گواهی بیمه نیز سندی است که در آن فرد فرستنده و یا شرکت باربری تضمین می کند که محموله به شکلی کاملا سالم به دست صاحب آن برسد. بیمه ها معمولا برای محافظت از بار ها در برابر حوادثی مانند آتش سوزی، سقوط هواپیما، تاخیر در تحویل و یا هر گونه اتفاق دیگری انجام می شوند.

خدمات شرکت های باربری

شرکت های باربری مختلفی اقدام به ارائه خدمات به مشتریان خود در زمینه حمل بار می کنند. در زمینه حمل بار هوایی این خدمات ممکن است با دقت بیشتری انجام شوند. یکی از این خدمات شیوه door to door است. این شیوه به این صورت است که تمامی کارهای مربوط به انتقال وسایل و بار ها به شهر و یا حتی کشوری دیگر توسط شرکت باربری انجام می شود و محموله از درب مبدا تحویل گرفته می شود و درب مقصد نیز تحویل داده می شود.

به عبارتی صفر تا صد کار را خود شرکت باربری بر عهده گرفته و انجام می دهند. فرد صاحب بار فقط بار ها را به نمایندگان شرکت مورد نظر تحویل می دهد و در مکان و یا کشور دیگری در زمان مناسب و مشخص شده تحویل می گیرد. این شرکت ها تمامی وسایل و بار ها را در زمان انتقال بیمه می کنند تا بتوانند خسارت های احتمالی را جبران کنند.

قیمت و تعرفه حمل بار با هواپیما

حمل بار  با هواپیما از مشهد

حمل و جابه‌جایی بار به صورت هوایی تعرفه های گوناگونی دارد و نمی توان نرخ ثابت و مشخصی را برای این کار تعیین کرد. تعرفه و هزینه تمام شده این کار به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه به صورت موردی بیان خواهیم کرد.

  • وزن کالا
  • نوع کالا
  • نوع بسته بندی مورد نظر صاحب آن
  • فاصله بین مبدا و مقصد
  • نوع شرکت خدماتی

همگی این عوامل در کنار هم می توانند باعث افزایش و با کاهش هزینه ها شوند. در میان این عوامل، وزن بار عاملی تاثیرگذار تر از سایر عوامل خواهد بود. به طوری که معمولا تعرفه ها و هزینه ها را بر اساس وزن بار اعلام می کنند. برخی از شرکت های باربری می توانند هزینه بار را به صورت آنلاین در سایت های خود محاسبه کنند.

ممنوعیت های حمل بار با هواپیما

حمل بار  با هواپیما از مشهد

بهتر است بدانید حمل بار با هواپیما یکی از سریع ترین روش های انتقال بار حتی برای فواصل بسیار زیاد محسوب می شود. با این حال برخی از کالا را نمی توان از طریق هوایی انتقال داد. به عنوان مثال کالاهایی که ممکن است امنیت پرواز و مسافران را به خطر بیندازد. مانند عطر و ادکلن ها، مواد آرایشی مایع، مواد آتش زا مانند الکل، شامپو ها، لوازم الکترونیکی دارای باطری و غیره.

از طرفی حمل برخی از کالا ها مانند وسایل نظامی و اشیاء گران بها مانند سکه و طلا در حجم زیاد به طور کلی ممنوع است. برای انتقال این دسته از بار های ممنوعه هواپیما، می توان از راه های دیگری مانند مسیر های زمینی و دریایی استفاده کرد. شرکت باربری مشهد ترابر می تواند به شما در زمینه انتقال و جابه‌جایی این دسته از وسایل کمک کند.

این شرکت با دارا بودن سابقه طولانی خدمت رسانی به مردم در زمینه انتقال انواع کالا ها به صورت کاملا تخصصی و قانونی و از راه های مناسب فعالیت می کند. حمل بار جاده ای یکی از مهم ترین فعالیت هایی است که این شرکت به صورت همه روزه انجام می دهد و خدمات وسیعی در این زمینه به مشتریان خود ارائه می دهد. این خدمات شامل بسته بندی تخصصی وسایل، بارگذاری و یا تخلیه بار توسط افراد آموزش دیده، بیمه کردن وسایل، صدور بارنامه معتبر دولتی و غیره می باشد. از این رو جهت ارتباط با کارشناسان ما می توانید از طریق شماره های زیر اقدام نمایید.

شرکت باربری مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
خانه تعرفهتماسدرباره ما