بهترین روش های باربری و حمل و نقل بین شهری و بین المللی

امروزه خرید های اینترنتی رونق زیادی یافته و فروشندگان و خریداران به دنبال یافتن بهترین روش های باربری هستند. اغلب خریداران در صفحه پرداخت فروشگاه به روش و هزینه ارسال توجه می کنند و در صورتی که روش باربری شما ایمن به نظر نرسد در مورد فروشگاه شما نیز دچار تردید می شوند. بنابراین، شما به عنوان صاحب یک فروشگاه اینترنتی باید بدانید بهترین روش های باربری را کدام شرکت ها ارائه می دهند تا نظر مشتریان خود را جلب کنید.

علاوه بر خرید اینترنتی، ممکن است شما بخواهید کالایی را از نقطه ای به نقطه ای دیگر ارسال کنید. اگر درباره روش های باربری و حمل و نقل کالا اطلاعات کافی نداشته باشید، ممکن است محموله شما در مسیر دچار آسیب های جبران ناپذیری شود که اصلا خوشایند نخواهد بود. در این مقاله ما 6 مورد از بهترین روش های باربری برای جا به جایی کالا ها را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید بهترین تجربه را در خصوص حمل و نقل کالا داشته باشید. همچنین با کمک این روش ها دیگر در مورد سالم رسیدن محصولات خود به مقصد نگرانی نخواهید داشت.

بهترین روش باربری چیست؟

قبل از اینکه به جزئیات بیشتر بپردازیم، بهتر است بداینم روش باربری چیست؟ همان روش های ارسال، نرخ ها و خدماتی هستند که که معمولاً بسته به شرکت هایی که باربری انجام می دهند متفاوت است. این نرخ ها بر اساس نحوه و سرعت رسیدن بسته به مقصد متفاوت است. بیایید روش های باربری مختلفی را که می توان برای یک فروشگاه آنلاین انتخاب کرد را برای یافتن بهترین روش بررسی کنیم.

1. نرخ ثابت

به طور معمول، هزینه های حمل و نقل بسته به اندازه، وزن و شکل بسته متفاوت است. اما اگر نرخ حمل و نقل ثابت باشد، همه این متغیر ها دیگر در نظر گرفته نمی شوند. در واقع، برای هر نوع بسته ای که با نرخ ثابت ارسال می کنید، صرف نظر از اینکه چقدر بزرگ یا سنگین باشد، هزینه ثابتی می پردازید.

در این صورت اگر کالا های سنگین یا چند تکه را در یک بسته ارسال کنید باربری راحت تر می شود. اما برخی شرکت های باربری برای اقلام سنگین تر روش متفاوتی دارند و روش محاسبه آن ها در نرخ ثابت نیز برای اقلام سنگین پر هزینه تر است.

2. بهترین روش حمل و نقل

بهترین روش حمل و نقل

هنگامی که یک محموله بیش از وزن و سایز مورد قبول شرکت های حمل و نقل باشد، حمل بار با روش های مختلفی انجام می شود. دلیل این امر سلامت ماندن مرسوله و جا به جایی آسان تر آن است. برای ارسال کالا های متخلف سه روش حمل و نقل متفاوت وجود دارد:

  • حمل و نقل هوایی
  • حمل و نقل دریایی
  • حمل و نقل زمینی
  • ترکیبی از همه موارد فوق

البته اگر شما به صورت مداوم ارسال کالا به مناطق مختلف داشته باشید، بهترین روش برای ارسال مرسولات، قرارداد بستن با یک شرکت باربری خواهد بود. شرکت های حمل و نقل برای ارسال مقادیر انبوه کالا بهترین و مطمئن ترین انتخاب هستند. باید توجه داشته باشید که نرخ و زمان حمل بار شما به نوع حمل و نقل انتخاب شده، مقصد، وزن بسته و اینکه آیا محصولاتی که شما ارسال می کنید به حمل و نقل خاصی نیاز دارند بستگی دارد.

3. روش باربری با تحویل یک روزه

تحویل یک شبه یا یک روزه مختص به زمانی است که تضمین می کنید مشتری سفارش خود را روز کاری بعدی دریافت خواهد کرد. بدیهی است که روز تحویل به زمان ثبت سفارش، وجود تعطیلات آخر هفته و تعطیلی در این بین بستگی دارد.

در میان انواع مختلف روش های حمل و نقل، تحویل یک روزه، محبوب ترین روش حمل و نقل کالا محسوب می شود. مشتریان دوست دارند سفارشات خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنند و اکثر آن ها تحویل سریع را به عنوان یک معیار خرید ضروری می دانند. هزینه این روش باربری بسته به ابعاد کالا ها، وزن و مناطق حمل و نقل آن متفاوت است، البته به خاطر داشته باشید که این روش گران قیمت است و شاید همه نقاط کشور، امکان تحویل یک روزه را نداشته باشند.

4. بین المللی

باربری مشهد

هنگامی که شما از مبدا متفاوتی از کشور مقصد، قصد ارسال مرسوله دارید، با روش های حمل و نقل بین المللی سروکار دارید. در این روش قیمت ارسال بسته ها، بسته به کالایی که ارسال می شود و این که به کجا ارسال می شود، متفاوت است. ناگفته نماند که در بین بهترین روش های حمل و نقل، این روش، پیچیده ترین روش باربری است.

همچنین در این روش شما برای ارسال دقیق مرسوله به اطلاعات کامل تری نیاز دارید. بنابراین، در این روش باید دقت بیشتری داشته باشید، زیرا این مرسوله ها اغلب به دلیل اظهارنامه های گمرکی نادرست با تاخیر به مقصد می رسند و یا بدتر از آن، هزینه های اضافی از مشتریان دریافت می شود که باعث نارضایتی آن ها می شود.

5. بهترین روش باربری محلی، تحویل با موتور یا وانت

اگر کسب و کار کوچکی دارید و محصولات خود را به مشتریان محلی می فروشید یا قصد ارسال بار از یک نقطه شهر به نقطه دیگری از همان شهر را دارید، اصلا نگران حمل و نقل و بستن قرارداد با شرکت های باربری نباشید. در واقع، شما می توانید از یک وانت یا موتور شخصی استفاده کنید یا با یک راننده باربری محلی هماهنگ کنید تا سفارشات خود را سریع و به بهترین وجه برای مشتریان ارسال کنید.

6. آدرس های متعدد

هنگامی که یک مشتری چندین کالا را در یک سفارش خریداری می کند و برای دریافت آن ها چندین آدرس انتخاب می کند، به این حالت حمل و نقل چند آدرسی می گویند. همچنین، اگر مشتریان بخواهند روش های مختلف تحویل را برای اقلامی که سفارش داده اند (تحویل در فروشگاه + حمل استاندارد و غیره) ترکیب کنند، می توانند این نوع حمل و نقل را انتخاب کنند.

در نتیجه

اگر می خواهید تجربه خوبی از ارسال کالا به نقاط مختلف داشته باشید، باید بهترین روش های باربری را انتخاب کنید. این کار منجر به تحویل کالا در مقصد با ضریب ایمنی بیشتر و همچنین سرعت بالاتر خواهد شد. علاوه بر این، ممکن است هزینه های شما را نیز به شدت کاهش دهد.

همچنین به یاد داشته باشید برای ارائه بهترین خدمات باید با بهترین شرکت های باربری همکاری کنید. اگر از شرکت باربری طرف قرار داد خود مطمئن نباشید، احتمال آن که در هنگام تحویل بار، رضایت کافی وجود نداشته باشد، بالا می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
خانه تعرفهتماسدرباره ما