باربری حمل با کامیون از گمرک مشهد

شرکت حمل باربری حمل با کامیون از گمرک مشهد با انواع کامیون از خاور تا تریلی از مشهد به تمام نقاط ایران در حال خدمت رسانی شبانه روزی می باشد

شماره تماس باربری مشهد ترابر باربری کامیون داران گمرک

05133931009

متصدی حمل: مسلم فرزین

09154194533

انبارهای اختصاصی  بزرگ در گمرک مطهری مشهد

این شرکت با دارا بودن انبارهای مسقف جهت انبارداری انواع اقلام وارداتی از جمله انبار گندم در گمرک مشهد آماده خدمترسانی به بازرگانان محترم می باشد.

متراژ انبار‌های تحت پوشش این شرکت باربری در گمرک مطهری 3000 متر مربع می باشد و  شرکت حمل و نقل مشهد ترابر  با داشتن ۷ انبار اختصاصی بیشترین تعداد انبار  را در گمرک مشهد به خود اختصاص داده است.

بیشترین انبار‌های اختصاصی مربوط به شرکت مشهد ترابر، دارای درب های بزرگ تریلی رو ئ همچنین مکان مناسبی جهت تخلیه بارهای فله با تریلی کمپرسی است.

با توجه به تجربه 25 ساله باربری حمل با کامیون از گمرک مشهد متصدیان زیر مجموعهاین شرکت و لزوم رعایت قانون و رعایت کلیه موارد ایمنی این شرکت حمل و نقل از بزرگترین و بهترین و فعال ترین شرکت های موجود در مشهد می باشد

 خارج کردن کالا از این انبار‌های این شرکت مستلزم انجام تشریفات و ضوابط تعریف شده است چرا که این شرکت امانت دار بار تحویل شده می باشد و مسئولیت بار تحویلی را ذیرفته است.

پس با این وجود باربری زمینی مشهد ترابر موظف است که در ارائه این خدمات باربری زمان بندی دقیق  و ارسال کامیون از مشهد به شهرستان خدمات ترخیص کالا صادرات و یا واردات در مشهد  را به موقع انجام دهد، البته این همکاری بین شرکت های حمل و نقل باربری مشهد ترابر  در مشهد و صاحبین کالا بسیار حائز اهمیت است.

شرکت باربری مشهد

شرکت باربری مشهد ترابر دفتر مشهد ارائه دهنده کلیه خدمات حمل و نقل بار زمینی با کامیون جاده ای  از مشهد، به سایر شهرهای ایران مانند اصفهان تهران یزد کرمان شیراز بندر عباس  و سایر شهرهای مرزی مانند مهران شلمچه دوغارون و شیخ صله میگردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
خانه تعرفهتماسدرباره ما