باربری از مشهد به مهران

باربری از مشهد به مهران در شرکت حمل و نقل مشهد ترابر با تامین سریع و قیمت مناسب انواع کامیون  در خدمت بازرگانان محترم می باشد

شماره تماس جهت تامین تریلی از مشهد به مهران

05133931009

09154194533

متصدی حمل: مسلم فرزین

تمام روزهای هفته

از 8 صبح الی 22

با افتخار جوابگوی شما هستیم

توضیح اینکه جهت حمل برخی از بارهایی که از مشهد به مهران و تمامی شهرهای مرزی و گمرک ها معمولا پلمپ گمرکی لازم است و از این بابت می بایست با ترخیص کار مشورت نمایید.

این شرکت فقط تامین کامیون را برعهده دارد و هرگونه کارهای اداری و غیره گمرکی بر عهده ترخیص کار مربوطه می باشد.

برخی از بارها و کالاهای تجاری از مشهد به مهران و سایر مسیر های مرزی مانند مشهد به سومار و مشهد به میلک و مشهد به میل 78 و مشهد به تمرچین احتیاجی به پلمپ گمرکی ندارند و پس از بارگیری به مقصد اعزام می شوند.

کرایه باربری حمل بار از مشهد به مهران

کرایه حمل به گمرکات کشور معمولا با استعلام  از شرکت حمل و نقل مشخص می شود.

تعرفه اعلام شده از سمت اداره حمل و نقل کشور معمولا با کرایه واقعی یکسان نیست و معمولا کرایه حمل بار از مشهد به گمرکات و شهرهای مرزی به دلایلی از قبیل شلوغ بودن مرز و سختی انجام کار در بازه زمانی متفاوت است 

کرایه رو حتما استعلام نمایید

شماره تماس شرکت حمل و نقل بار مشهد ترابر

05133931009

متصدی حمل: مسلم فرزین

این شرکت با سابقه 30 سال تجربه کاری در حمل بار از مشهد به مهران و تمام گمرکات کشور می تواند شما را در حمل بار با کرایه مناسب یاری نماید تا بتوانید کمترین کرایه ممکن را بیابید و در قیمت تمام شده محموله برای مشتری نهایی را کاهش دهید.

معمولا برای بارگیری و هماهنگی لازم دچار مشکل هستیم. لطفا قبل از سفارش تریلی از شرکت حمل و نقل از حاضر بودن بار و کارگر لازم برای بارگیری اطمینان حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
خانه تعرفهتماسدرباره ما