چگونه یک شرکت باربری خوب و قابل اطمینان انتخاب کنیم؟

نقل و انتقال یک محموله از جایی به جای دیگر همیشه برای گیرنده و فرستنده استرس زا بوده به خصوص اگر محموله ارسالی شیء شکستنی، آسیب پذیر و گرانبها باشد. به همین دلیل انتخاب شرکت باربری قابل اطمینان از اولین مواردی است که باید پیش از هر چیز در نظر گرفته شود تا خیال فرستنده و گیرنده در خصوص سلامت محموله آسوده باشد. اما یک شرکت حمل بار قابل اطمینان چه مولفه هایی باید داشته باشد؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد، پس تا انتهای این پست همراه ما باشید.

هنگام انتخاب شرکت باربری باید چه مواردی را در نظر بگیریم؟

در انتخاب شرکت باربری باید موارد مختلفی را درنظر بگیرید از قبیل:

  1. مجهز به خودرو و ابزار مناسب حمل بار
  2. قیمت معقول و مناسب
  3. تحویل مرسوله در سریع ترین زمان
  4. ارائه کد پیگیری یا بارنامه برای مرسوله
  5. بسته بندی مناسب و متنوع
  6. شرایط نگهداری مناسب برای جلوگیری از آسیب محموله در مسیر
  7. ارائه بیمه های مختلف برای مرسوله ها
  8. ارائه خدمات باربری متنوع
  9. پشتیبانی خوب
  10. کادر مجرب در حمل و نقل بار
  11. مشاوره اسباب کشی
  12. ارسال مرسوله بدون محدودیت مسافت

در ادامه به توضیح هر یک از موارد بالا می پردازیم.

مجهز بودن به وسیله و ابزار مناسب حمل بار

بسته به نوع محموله باید از وسیله و ابزار حمل و نقل متفاوتی استفاده نمود، بنابراین یک شرکت باربری خوب باید مجهز به وسایل حمل و نقل متنوع و سالم باشد. چرا که ممکن است شما مرسوله ای برای ارسال داشته باشید که قرار باشد به جایی ارسال شود که در مسیر نیاز به تغییر وسیله حمل و نقل باشد، یا نیاز باشد در سریع ترین زمان ارسال شود که در این صورت باید شرکت باربری مد نظر شما مرسوله را از طریق هواپیما ارسال کند. همچنین باید به صورت مداوم به وضعیت سلامت وسایل حمل و نقل رسیدگی شود تا مرسوله به موقع و بدون آسیب به مقصد برسد.

مجهز بودن به وسیله و ابزار مناسب حمل بار

قیمت معقول و مناسب

عوامل مختلفی بر تعرفه حمل بار موثر هستند که در پست های قبل به طور مفصل به این موضوع پرداختیم. به طور کلی یک شرکت حمل بار خوب باید بعد از برآورد هزینه های خود قیمت معقول و متعارفی را در نظر بگیرد.

تحویل مرسوله در سریع ترین زمان

یکی از مهم ترین مواردی که باید در نظر گرفته شود این است که مرسوله در سریع ترین زمان به مقصد برسد. البته این موضوع خود به نوع خدمات انتخابی شما نیز بستگی دارد.

ارائه کد پیگیری یا بارنامه برای مرسوله

یکی دیگر از مواردی که به شما در مورد یک شرکت باربری اطمینان می دهد این است که به صورت لحظه ای بدانید مرسوله شما در چه مرحله ای از ارسال قرار دارد. برای این کار بسیاری از شرکت های باربری یک کد پیگیری برای فرستنده ارسال می کنند تا بتواند به طور لحظه ای از وضعیت مرسوله خود با خبر باشد. از طرفی برای ارسال یک محموله باید بارنامه ای از طرف شرکت حمل بار صادر شود که خیال شما را از هر جهت آسوده خواهد کرد.

بسته بندی مناسب و متنوع

بسته بندی مناسب و متنوع

در صورتی که شما نتوانید محموله خود را بسته بندی کنید شرکت های باربری می توانند این کار را برای شما انجام دهند. البته لازم به ذکر است که تمامی شرکت های باربری این موضوع را به خود مشتری می سپارند بنابراین بتر است با شرکت باربری مد نظر خود تماس بگیرید و از ارائه این خدمات مطمئن شوید. پرسنل شرکت باربری باید بتوانند انواع محموله را به بهترین شکل ممکن بسته بندی کنند چرا که اولین محافظ یک محموله بسته بندی آن است که پرسنل مربوطه باید بسته به نوع محموله بسته بندی مناسبی را ارائه دهند، هر چه کیفیت بسته بندی بیشتر باشد، ایمنی وسایل در هنگام حمل و نقل نیز بیشتر می‌شود.
به خصوص بسته بندی وسایل شکستنی که آسیب پذیر تر هستند که بهترین بسته بندی برای این نوع محموله استفاده از کارتن‌ های چند لایه، بابل رپ و استرچ لپ، کاور ها و لایه‌ های حبابی استفاده می‌کنند که به محافظت هرچه بیشتربیشتر محموله کمک می‌کند و مانع از ورود ضربه و آسیب به وسایل می‌شود.

ارائه بیمه های مختلف برای مرسوله ها

بیمه کردن مرسوله یکی از مواردی است که اطمینان خاطر شما را بیشتر خواهد کرد چرا که در صورت بروز مشکلی برای محموله بیمه جبران خسارت آن را به عهده دارد. بنابراین یک شرکت باربری خوب باید برای مشتریان خود بیمه ارائه دهد.

پشتیبانی خوب

پشتیبانی خوب نیز از دیگر مواردی است که باید هنگام انتخاب شرکت باربری مد نظر قرار گیرد. ارائه پشتیبانی و پاسخ گویی به سوالات مشتریان در خصوص محموله ارسالی، اطلاع رسانی ها و …

کادر مجرب در حمل و نقل بار

این مورد به خصوص در حمل اثاثیه منزل اهمیت بیشتری پیدا می کند چرا که در صورتی که کادر حمل بار از تجربه کافی در خصوص بسته بندی و حمل بار را نداشته باشند به سادگی می توانند به اساسیه شما آسیب برسانند که این موضوع مسلما خوشایند شما نخواهد بود. بنابراین یافتن شرکت باربری با کادری مجرب

مشاوره اسباب کشی

یک شرکت باربری قابل اطمینان کادری مجرب و مشاورانی با تجربه، جهت راهنمایی و مشاوره برای مشتریان خود دارد تا متناسب با نوع محموله خود بتواند بهترین نوع بستنه بندی و مناسب ترین وسیله حمل بار را برگزینید. این مشاوره شامل راهنمایی و پاسخگویی در کلیه زمینه‌ های مربوط به بسته بندی محموله، نحوه حمل و نقل بار، هزینه‌ها، زمان بندی و موارد دیگر می شود. برای استفاده از این خدمات می توانید از طریق تماس تلفنی با مشاوران و کارکنان شرکت‌ باربری مد نظر خود ارتباط داشته باشید و از نحوه و جزئیات عملکرد و خدمات مطلع شوید.

ارسال مرسوله بدون محدودیت مسافت

از دیگر مواردی که باید مد نظر قرار دهید این است که شرکت باربری مد نظر شما امکان ارسال محموله به سراسر کشور را بدون در نظر گرفتن محدودیت مسافت داشته باشد. شرکت باربری مشهد ترابر جهت حمل بار از مشهد به تهران و کلیه نقاط ایران با دارابودن کامیون های اختصاصی آماده ارسال می باشد. همچنین اگر نیاز به حمل بار بین شهری دارید، خدمات حمل و نقل درجه یک را با یک قیمت مقرون به صرفه با شرکت مشهد ترابر تجربه کنید.

ارسال مرسوله بدون محدودیت مسافت

سخن پایانی

در شرکت مشهد ترابر وسایل نقلیه مناسب، راننده های آموزش دیده، به همراه تیمی از شرکت حمل و نقل و بیمه بار در اختیار شماست. ما بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت را برای حمل بار شما را از مشهد در به سراسر کشور پیشنهاد می دهیم. در بخش خدمات باربری بین شهری از مشهد، ما با کارکنان آموزش دیده در مجموعه خود، خدمات حمل و نقل را بدون دردسر به مشتریان گرامی ارائه می دهیم. همچنین در این مجموعه امکان حمل بار با هر اندازه و تناژی وجود دارد. به علاوه در این مجموعه برای حمل بار از کارخانه ها و اماکن تجاری از مشهد تخفیف ویژه ای اعمال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
خانه تعرفهتماسدرباره ما