اسباب کشی و حمل اثاثیه از مشهد به سایر شهرها (از صفر تا صد)

اسباب کشی به خودی خود همیشه کاری طاقت فرسا بوده است اما اسباب کشی از شهری به شهر دیگر کاری دوچندان سخت تر است. از این حیث که حمل بار در مسافتی طولانی می تواند معضلات مختلفی داشته باشد، از جمله وضعیت آب و هوا، وضعیت جاده و … که منجر به نگرانی شما بابت سالم رسیدن وسایل به مقصدمی شود. بنابراین در این پست با عنوان اسباب کشی از مشهد به شهرستان قصد داریم نکاتی را بیان کنیم که خیال شما را از سلامت وسایل تا رسیدن به مقصد آسوده خواهد کرد، همچنین در خصوص تعرفه حمل بار از مشهد به شهرستان نیز صحبت خواهیم کرد پس تا انتهای این پست همراه ما باشید.

نکات مهم در اسباب کشی از مشهد به سایر شهر ها

نکات مهم در اسباب کشی از مشهد به سایر شهر ها

شهر مشهد یکی از کلان شهر های ایران است که به واسطه وجود بارگاه مطهر امام هشتم، جمعیت زیادی دارد. از این حیث بسیاری از ساکنان این شهر به دلایل مختلف از جمله شلوغی، کار و … قصد مهاجرت به شهر های دیگر را دارند. به طور مثال بسیاری از افراد برای کار و موقعیت های شغلی خوبی که در تهران وجود دارد قصد اساباب کشی از مشهد به تهران و مراکز استان ها را دارند.

در این بخش قصد داریم به مهم ترین نکاتی که باید هنگام اسباب کشی از مشهد به سایر شهر ها برای به سلامت رسیدن آن ها به مقصد رعایت شود اشاره کنیم.

1. انتخاب شرکت باربری

مهمترین کاری که باید پیش از هر چیز دیگر هنگام اثاث کشی انجام شود، انتخاب یک شرکت باربری خوب و قابل اطمینان است.

یک شرکت باربری خوب باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  1. کادر مجرب و حرفه ای در حمل و بسته بندی بار
  2. ارائه بیمه
  3. ارائه مشاوره ای کار آمد برای انتخاب وسیله حمل بار مناسب

2. تعیین تاریخ اسباب کشی

بعد از انتخاب شرکت باربری خوب وقت آن است که زمان دقیق اثاث کشی را مشخص کنید و برای رزور وسیله حمل و نقل با شرکت باربری مورد نظر تماس بگیرید. همچنین بهتر است زمان حمل بار و اثاث کشی را در زمان های خاصی از روز انجام دهید. مثلا زمان حمل بار خود را زمانی درنظر بگیرید که تردد در شهر و جاده کم باشد. مثلا در ایام تعطیلات رسمی که حجم تردد بین شهری بیشتر می شود این کار را انجام ندهید.

3. انتخاب وسیله حمل بار

پس از تعیین زمان اثاث کشی زمان آن رسیده است که وسیله حمل بار مناسبی انتخاب کنید. برای حمل بار به صورت برون شهر و اسباب کشی از مشهد به سایر شهر ها بهتر است از کامیون های مسقف استفاده شود چرا که این نوع از کامیون ها از وسایل شما در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مثل باران، برف، باد و آفتاب شدید محافظت می کند. بنابراین بهتر است که برای حمل اثاثیه خود به شهری دیگر از کامیون های مسقف استفاده کنید.

4. بیمه و بارنامه

یکی از مهم ترین نکاتی که می تواند شما را در صورت بروز حادثه هنگام حمل بار نجات دهد بیمه کردن محموله است. به خصوص این اگر قصد اسباب کشی از شهری به شهر دیگر را دارید، چرا که هنگام اسباب‌ کشی به مناطق دور، احتمال آسیب‌ دیدگی وسایل بیشتر است. بنابراین حتما به بیمه توجه کنید و با بیمه کردن وسایل خود، با خیال راحت اسباب کشی کنید و دیگر نگران خطرات احتمالی از جمله تصادف و… نباشید چرا که در صورت بروز حادثه، بیمه تمام خسارات را جبران خواهد کرد.

از طرفی بارنامه نیز خیال شما را از جهاتی دیگر راحت می کند چرا که بارنامه سندی قانونی است که با شفافیت شامل: مشخصات فرستنده بار، مشخصات کامل گیرنده بار، مشخصات راننده، مشخصات کامل کامیون، مشخصات بار شامل: نوع بار، وزن بار و نوع بسته بندی، ارزش ریالی بار، اطلاعات مربوط به کرایه از جمله هزینه های بارگیری، تخلیه، مالیات و … می شود.

5. بسته بندی

اکنون زمان جمع آوری و بسته بندی وسایل رسیده است. شما می توانید خودتان به تنهایی این کار را انجام دهید، اما بهتر است هنگام بسته بندی و حمل اثاثیه منزل دقت لازم را داشته باشید. همچنین می توانید برای آسودگی خاطر بیشتر کار بسته بندی را به شرکت های باربری نیز بسپارید. البته این که خودتان این کار را انجام دهید یا کار را به شرکت های باربری بسپارید به موارد مختلفی بستگی دارد از جمله:

  • حجم وسایل: گاهی ممکن است هنگام اسباب کشی حجم بار آنچنان زیاد باشد که نتوانید به تنهایی از پس همه کار ها به نحو احسن بر بیایید که در این شرایط می توانید از شرکت های باربری کمک بگیرید.
  • اهمیت و ارزش آن ها: گاهی نیز ممکن است وسایل گران قیمت و با ارزشی مثل یخچال داشته باشید که بسته بندی و حمل آن نیاز به تخصص زیادی دارد که نیرو های حمل بار می توانند این کار را با مهارت بالایی انجام دهند.
  • بودجه شما: گاهی ممکن است بودجه کمی داشته باشید و نخواهید این کار را به شخص دیگری بسپارید یا ممکن است به دلیل کمبود وقت، ارزش زمان از پرداخت هزینه برای حمل و بسته بندی وسایل برای شما بیشتر باشد و بخواهید در این زمینه از شرکت های باربری کمک بگیرید.

6. چیدن صحیح وسایل در کامیون

این که وسایل به درستی بسته بندی شده باشند تنها نیمی از امنیت وسایل را تامین می کند، بخش دیگر امنیت وسایل زمانی تامین می شود که به درستی در کامیون حمل بار چیده شده باشند. اگر وسایل به درستی چیده نشده باشند هنگام جا به جایی از یک شهر به شهر دیگر، ممکن است وسایل در اثر برخورد به هم و یا پرتاب شدن، بشکنند و یا آسیب ببینند. بنابراین شرکت باربری باید وسایل را با تجهیزات مناسب مثل طناب، بست، زنجیر، تخته و … محکم کند تا در اثر تکان‌های ماشین در هنگام جا به جایی وسایل دچار آسیب نشود.

اسباب کشی از مشهد با شرکت باربری مشهد ترابر

شرکت باربری مشهد ترابر با 12 سال سابقه در زمینه باربری مشهد به شهرستان، اسباب کشی از مشهد به تهران و مراکز شهر ها در تمام مراحل اساس کشی با کادری مجرب و حرفه ای و تجهیزات و وسایل حمل بار حرفه ای و متنوع همراه شما خواهد بود. شرکت مشهد ترابر دارای انواع ماشین‌ های باربری سبک و سنگین مانند انواع وانت، وانت نیسان، کامیون‌های مسقف و معمولی و دیگر خودروهای باربری می باشد اما برای آسودگی خیل شما اثاثیه شما را با کامیون های مسقف بین شهری حمل می کند. البته همچنان می توانید در زمینه انتخاب وسیله حمل بار مناسب با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت باربری مشهد

شرکت باربری مشهد ترابر با کادی مجرب و حرفه ای در زمینه بسته بندی، بارگیری و تخلیه بار به روشی اصولی و به صورت شبانه روزی همراه شما خواهد بود. تعرفه حمل بار از مشهد به شهرستان بسته به مسافت، حجم و وزن بار متفاوت است اما شرکت مشهد ترابر با بهترین و نازل ترین قیمت حرفه ای ترین خدمات را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
خانه تعرفهتماسدرباره ما