آشنایی با انواع نیسان حمل بار و کاربرد هر یک از آن ها

آشنایی با انواع نیسان حمل بار می تواند به شما کمک کند تا در پروسه باربری بهترین و مناسب ترین نوع نیسان را متناسب با شرایط بار خود انتخاب کنید. شرکت های باربری با در اختیار داشتن انواع نیسان این امکان را فراهم آورده اند تا پروسه باربری به بهترین شکل ممکن انجام شود. در این مطلب با انواع نیسان حمل بار و کاربرد هر کدام آشنا می شویم.

معرفی انواع نیسان حمل بار

از اعضای جدا نشدنی و پرکاربرد در صنعت حمل و نقل و باربری، نیسان وانت ها هستند. نیسان ها از قدیم الایام برای باربری و اسباب کشی استفاده می شدند و امروزه نیز با پیشرفتی که داشته اند همچنان جایگاه محکمی در صنعت باربری دارند. حمل بار با نیسان بسیار راحت، سریع و آسان است. بخصوص اگر بدانید که برای هر نوع باری از چه نوع نیسان وانتی استفاده کنید. نیسان وانت ها از نظر نوع سوخت مصرفی، امکانات و قابلیت ها و ظرفیت و گنجایشی که برای بارگیری دارند، به گروه های مختلفی دسته بندی می شوند. برای اینکه وقت را تلف نکنیم و بیشتر به این محصولات بپردازیم، در ادامه لیست انواع نیسان حمل بار را به همراه کاربرد هر کدام معرفی می کنیم.

نیسان حمل بار دیزلی

نیسان وانت دیزلی همانطور که از نامش پیداست با سوخت دیزل (گازوئیل) کار می کند. یکی از ویژگی های مهم و بارز نیسان وانت دیزلی که باعث شده بیشترین استفاده را در عملیات باربری داشته باشد، عدم وجود کپسول گاز در قسمت بار آن است. نبودن کپسول گاز در محل بارگیری نیسان وانت دیزلی سبب شده تا فضای بیشتری برای اضافه کردن بار درون آن ایجاد شود.

مسلما هر چه ظرفیت و گنجایش نیسان بیشتر باشد، کارفرمایان می توانند بار بیشتری را جابجا کنند و این گونه از صرف هزینه اضافی برای جابجایی وسایل طی چند مرحله راحت می شوند. در ضمن استفاده از سوخت دیزلی در این نوع نیسان وانت باعث شده تا این ماشین در مقایسه با دیگر انواع نیسان حمل بار، سرعت و شتاب بیشتری داشته باشد.

اما لازم است بدانید که به دلیل گران تر بودن سوخت گازوئیل نسبت به گاز، برای جابجایی بار با نیسان وانت دیزلی باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. آگاهی از این نکات می تواند به شما کمک کند تا در پروسه جابجایی، بهترین وسیله حمل و نقل را انتخاب کنید. معمولا به دلیل گنجایش بیشتر، برای باربری بین شهری (از شهری به شهر دیگر) از نیسان وانت دیزلی استفاده می شود.

نیسان حمل بار بنزینی

یکی دیگر از انواع نیسان حمل بار، نیسان وانت بنزینی است. عمده تفاوت های موجود میان این نیسان بار با نیسان بار دیزلی در سوخت مصرفی آن هاست. در حالی که از نظر ابعاد و گنجایش محل بارگیری تفاوتی با یکدیگر ندارند. از مهم ترین تفاوت های میان نیسان وانت بنزینی و دیزلی عبارتند از:

  • میزان مصرف سوخت در نیسان وانت های بنزینی نسبت به نیسان های دیزلی بیشتر است.
  • نیسان وانت های بنزینی نسبت به نوع دیزلی قدرت موتور پایین تری دارند.
  • به علاوه از آنجایی که سوخت بنزینی نسبت به سوخت گازوئیلی گران تر است طبعا هزینه سوخت بیشتری دارد.
  • اما به طور کل قیمت نیسان وانت بنزینی نسبت به نوع دیزلی پایین تر است. بنابراین شرکت ها و مجموعه های باربری ترجیح می دهند از این مدل نیسان وانت خریداری کنند.

نیسان حمل بار دوگانه سوز شرکتی

نیسان وانت دوگانه سوز شرکتی نیز مدل دیگری از انواع نیسان حمل بار است که شرایط خاص خود را دارد. نکته مهمی که باید در مورد این نیسان وانت بدانید این است که در قسمت پشتی آن یک کپسول گاز قرار گرفته است. وجود این کپسول، ظرفیت و گنجایش محل بارگیری نیسان را قاعدتا کمتر می کند.

پس مهم ترین تفاوت این نیسان بار با دو نوع دیزلی و بنزینی در ابعاد و گنجایش آن هاست. البته بسیاری از کارفرمایان که در صنایع تولیدی فعالیت می کنند برای جابجایی بار بین شهری به سراغ این نوع نیسان وانت می روند که مصرف سوخت پایینی دارد و گنجایش آن برای قرار دادن بار موردنظر آن ها کافیست.

نیسان حمل بار کفی مبلی

انواع نیسان حمل بار

دلیل نامگذاری این نوع نیسان وانت به نیسان کفی مبلی آن است که رانندگان برای یکدست کردن کف اتاق عقب نیسان از یک کفی فلزی استفاده می کنند. همین کفی باعث می شود تا فرایند باربری بهتر انجام شده و بار قرار گرفته در قسمت پشت وانت دچار آسیب یا صدمه خاصی نشود.

معمولا نیسان وانت کفی مبلی بیشترین استفاده را در حمل و جابجایی اسباب اثاثیه خانه دارد. همچنین محل بارگیری این نیسان، گنجایش خوبی برای حمل انواع مبلمان دارد. کاربرد دیگر نیسان وانت کفی برای جابجایی انواع بشکه است.

نیسان حمل بار مسقف

انواع نیسان حمل بار

مهم ترین خصوصیت نیسان وانت مسقف، محافظت از بار در برابر هر گونه عامل خارجی از جمله بارش برف و باران است. این نیسان وانت از بار در برابر خیس شدن و رطوبت محافظت می کند. معمولا محموله های حساسی که نباید در معرض رطوبت قرار بگیرند با این نوع نیسان وانت حمل می شوند. البته مورد مهمی در خصوص این وسایل حمل و نقل وجود دارد که باید به آن اشاره کنیم. اتاق این نوع نیسان بار نسبت به دیگر انواع نیسان سنگین تر است.

به همین دلیل تحمل بار با وزن خیلی زیاد را نداشته و باید در بارگیری به این مورد توجه داشت. به علاوه برای پوشش و کاور کردن کامل بار، رانندگان این خودروها از چادرها و نایلون های بخصوصی استفاده می کنند تا این تضمین داده شود که بار به سلامت به مقصد می رسد.

نیسان حمل بار یخچال دار

انواع نیسان حمل بار

این نیسان همانطور که از نامش پیداست مجهز به یخچال می باشد. کاربرد یخچال هم همانطور که می دانید برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی، خوراکی و دارو است. بنابراین از این نوع نیسان برای حمل موادی استفاده می شود که باید در طول مدت حمل و نقل در دمای پایین نگهداری شده و از فاسد شدن محافظت شوند. این نیسان بار جزء سریع ترین انواع نیسان حمل بار است که می تواند در مدت زمان کوتاهی بار را به مقصد مورد نظر برساند.

حمل بار با نیسان با مشهد ترابر

شرکت باربری مشهد ترابر با سال ها سابقه و در اختیار داشتن انواع خودرو حمل بار مانند، کامیون، نیسان، تریلی و غیره و همچنین حضور کادری مجرب در این مجموعه خدمات حمل بار با نیسان را با تعرفه ای مناسب و با بیمه نامه و بارنامه معتبر ارائه می دهد تا محموله ها در سلامت کامل و در سریع ترین زمان به مقصد برسند. بنابراین برای اطلاع از تعرفه حمل بار با نیسان و همچنین کسب اطلاعات بیشتر، می توانید علاوه بر مراجعه به صفحه تعرفه حمل بار از مشهد، از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شرکت باربری مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
خانه تعرفهتماسدرباره ما